An error occurred while updating the entries. See the inner exception for details. طراحی کاراکتر انیمیشن برای فضای مجازی
تعداد بازدید : ۹۹۷
دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۱۷
طراحی کاراکتر انیمیشن برای فضای مجازی

طراحی کاراکتر انیمیشن برای فضای مجازی

دوره ای برای علاقمندان به طراحی گرافیکی در فضای مجازی

حاشیه خبر:

استاد مهدی نیک بین:

- دارای مدرک کارشناسی هنر های دیجیتال با گرایش انیمیشن و کارشناسی ارشد تهیه کنندگی از دانشگاه صدا و سیما،

- سابقه تدریس در دانشگاه صدا و سیما ، دانشگاه علمی کاربردی و موسسات آزاد،

- سابقه همکاری با شبکه های سیما،

- تولید انیمشن و موشن گرافیک برای شبکه های سیما ومجازی،

- طراح و تولید کننده انیمیشن استریوسکوپی،

- موسس استودیو پویانمایی نقطه،

«برای اطلاع از نحوه ثبت نام در دوره، کلیک کنید

طول دوره: 20 جلسه 2 ساعته

مدرس دوره: مهدی نیک بین

شهریه دوره: 20،000،000 ریال (دو میلیون تومان)

کد تخفیف 40 درصد ویژه دانشجویان دانشگاه صداوسیما: iribu1403

کد تخفیف 20 درصد ویژه دانشجویان دانشگاه‌های دیگر: stude1403

کد تخفیف 20 درصد ویژه بازنشستگان و کارکنان سازمان صداوسیما و خانواده محترم ایشان: iribo1403

---------------------------------

هدف از برگزاری دوره:

دوره کاراکتر انیمیشن برای فضای مجازی (ایلسترستر و افتر افکت همراه با آموزش متحرک سازی و خروجی نهایی انیمیشن یک دقیقه ای

مهارتی که دانش آموخته، در پایان دوره قادر به انجام آن خواهد بود:

تولید انیمشن‌های اینفوگرافی( معرفی محصول کالا و خدمات) با تکنیک دو بعدی

پیش نیازهای دوره:

علاقه به متحرک سازی و تصویر سازی- آشنایی ضمنی با طراحی و دیزاین- علاقه به تولید محتوای دو بعدی در رسانه‌های مجازی و گرافیک متحرک

تجهیزات، لوازم و فضاهای تخصصی مورد نیاز برای اجرای دوره:

کامپیوتر و لپ تاپ مناسب برای کار گرافیک متحرک( حداقل 8 گیک رم و کارت گرافیک و پردازشگر مناسب با آن) نرم افزارهای فتو شاپ و افتر افکت

سرفصل دوره:

جلسه اول:

آشنایی با انیمیشن – خلاصه ای از تکنیک ها و تکنیک مورد استفاده در این دوره- آشنایی با نرم افزار و تکنیک متحرک سازی منتخب این دوره و نرم افزار افتر افکت .مفاهیم اولیه متحرک سازی (انواع متحرک سازی تایم لاین و ...) متحرک سازی مقدماتی

جلسه دوم:

اصول انیمشن وانواع حرکت – کامپوزیت – فضای سه بعدی در افتر افکت و دوربین

جلسه سوم:

ادامه متحرک سازی- انواع حرکت  

جلسه چهارم:

آشنایی با تصویر سازی و طراحی شخصیت بطورخلاصه ، آشنایی با نرم افزارایلستریتور- طراحی محیط و شخصیت در این نرم افزار با توجه به تکنیک و نوع انیمیشن

جلسه پنجم:

طراحی شخصیت و انتقال آن به افتر افکت – مدیریت پروژه – ریگ ابتدایی شخصیت

جلسه ششم:

متحرک سازی شخصیت - صدا و لیپ سینک اولیه

جلسه هفتم:

مدیریت پروژه – استوری برد و استوری ریل و سناریو

جلسه هشتم:

Puppet- scripts- متحرک سازی پیشرفته واستفاده از پلاگین و دستور العمل های مختلف

جلسه نهم:

صدا و لیپ سینک اولیه – کار با کامپوزیت و تبدیل فرم ها به همدیگر – خلاقیت در متحرک سازی و کار با متن و متحرک سازی متن و لوگو

جلسه دهم:

ادامه جلسه قبل پروژه نهایی و فرمت های ویدیو و خروجی،adobe media encoder

«برای اطلاع از نحوه ثبت نام در دوره، کلیک کنید»

 

امتیاز شما