۞ مقام معظم رهبری:
نبض تپنده سازمان به واقع در این دانشگاه دارد می زند

  • شناسه : 1395
برگزاری اولین رویداد استارت آپی در حوزه رسانه در دانشگاه صدا و سیما
دبیر انجمن علمی ارتباطات و رسانه دانشگاه خبر داد:

برگزاری اولین رویداد استارت آپی در حوزه رسانه در دانشگاه صدا و سیما

اولین رویداد استارت آپ رسانه ای دانشگاه صداوسیما به همت انجمن علمی ارتباطات و رسانه و همکاری مرکز رشد، نوآوری و آموزش های آزاد برگزار شد.

اولین رویداد استارت آپ رسانه ای دانشگاه صداوسیما به همت انجمن علمی ارتباطات و رسانه و همکاری مرکز رشد، نوآوری و آموزش های آزاد و حمایت معاونت دانشجویی دانشگاه در ۱۴۰۰ برگزار شد.

این رویداد در ۳ بخش آموزش، مسابقه و اجرا از ابتدای شهریور ماه با شروع تبلیغات آغاز به کار کرد و از علاقمندان به ویژه دانشجویان رشته مدیریت رسانه دانشگاه های صدا و سیما، علامه طباطبایی و تهران ثبت نام به عمل آورد.

در بخش آموزشی این رویداد که با توجه به شرایط کرونایی کشور تماما در بستر سامانه آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه صداوسیما برگزار شد، با بهره گیری از اساتید کار آفرین و نیز اساتید دانشگاهی در هفت جلسه فشرده موضوعاتی چون پرورش ایده، خلاقیت رسانه ای، تیم سازی و تیم داری، بازاریابی رسانه ای، جذب سرمایه و استفاده از فضای مجازی در خدمت کسب و کار و …. آموزش داده شد.

در  بخش ویژه این رویداد، کارگاه مستندسازی با رویکرد کارآفرینی در ۶ جلسه فشرده با حضور دکتر سیدمهدشریفی، مستندساز و استاد دانشگاه تهران برگزار گردید.

لازم به ذکر است که در این رویداد کشوری علاوه بر دانشجویان دانشگاه صداوسیما، دیگر دانشجویان گرایشات مختلف علوم ارتباطات و رسانه از دانشگاههای مختلف شرکت کردند.

امید است با مساعدتر شدن فضای کشور از لحاظ شیوع بیماری کرونا شرایط برگزاری دو بخش دیگر رویداد یعنی مسابقات و اجرا نیز بصورت حضوری فراهم گردد.

اقای زرین کلاه دبیر انجمن علمی ارتباطات و رسانه دانشگاه صداوسیما در مورد برگزاری این استارت آپ اظهار داشت:

در حوزه کارآفرینی رسانه ای در سطح کلان با توجه به اهمیت مقوله کارآفرینی راهبردی در سازمان های خدمات عمومی چون صداوسیما که میتواند با بکارگیری فرصت های موجود موجب افزایش رقابت پذیری، سهم بازار و اثرگذاری رسانه ای باشد و نیز در سطح خرد، ایجاد بستری مناسب برای اخذ و پروراندن ایده و همچنین آموزش های این حوزه، نیاز به برگزاری رویدادی در این حوزه بود که با تلاش های دانشجویان انجمن علمی ارتباطات و رسانه و مساعدت های مالی و معنوی معاونت فرهنگی و نیز مرکز نوآوری، کارآفرینی و آموزش های آزاد دانشگاه صداوسیما این رویداد برگزار شد. امیدواریم چنین رویدادهایی بهانه ای برای تقویت ارتباطات مؤثر دانشگاه صداوسیما با صنایع فرهنگی رسانه ای کشور، توسعه مالی و درآمد زایی برای دانشجویان و دانشگاه  صداوسیما باشد.